lördag 13 juni 2009

Köksfynd!

Outlet fynd från iittala/Höganäs keramiks outlet

Fiskspett från Mölles fiskrökeri i Höganäs

Jag älskar att fynda! Det finns ingen bättre shoppinglycka än den när man vet att man gjort ett riktigt bra köp. Oh yes, jag gillar att shoppa, därav lite shoppingtips här i bloggen då och då. Gillar ni det? Jag har tipsat om iittala outlet innan men jag passar på och gör det igen. För alla som har vägarna förbi Höganäs i sommar finns det nu även en riktigt bra sommaroutlet bredvid. Själv fyndade jag bland annat en vit-gul salladsskål från Höganäs keramik, vit citruspress i keramik, vinkaraff från Boda Nova, vita linneservetter, vit-blå duk från iittala till balkongbordet och färgglada servetter. Tror att jag lade ut max 450 kr för kalaset. Nu har mamma grillat fiskspett.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du du uppskattar din gamla hembyggd! Jag uppskattar att du kommer hem!
mamma