tisdag 9 juni 2009

Det känns lite ensamt ibland

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - snälla, ge mig en kommentar då och då. Jag vet att ni är ett gäng därute som till min stora glädje verkar följa mig regelbundet. Jag är även medveten om att det är lite krångligt att behöva logga in sig på ett google konto för att kunna kommentera men jag lovar att det uppskattas. Vilka är ni som läser bloggen? Vilken typ av inlägg gillas? Det enda man behöver göra för att lämna en kommentar är att logga in med ett hotmail- el. gmail konto. Din e-post adress publiceras inte i bloggen. Jag ser fram emot lite sällskap! Är man blyg går det även bra att maila carolinesfavoriter@gmail.com

5 kommentarer:

Helene C sa...

Hej Caroline! Jag har en fråga om bloggen. Vilken gadget använder du för att få dina etiketter visade så snyggt i olika storlekar (beroende på förekomst antar jag)? Jag vill också ha! :)

Carolines favoriter sa...

Hej Helene! Visst är det fint! Instruktioner om hur du gör hittar du här: http://fixa-din.blogspot.com/. Här hittar du dessutom många andra bra tips.

Kapten H sa...

Jag gillade inläggen om när ni var ute paddlade, fiskade torsk i Öresund och åkte båt i Mollösund.

Inlägggen om smink klarar jag mig utan och matinläggen förhåller jag mig neutral till. Dock tycker jag oftast att det ser mycket gott ut och jag tycker att det är maten som är den röda tråden i bloggen. Det är roligt med teman, såsom nu med GI. Ett annat tema kan vara 100 varianter av Tacos till exempel, som är så gott, och då kan du ju äta Tacos hundra dar i rad. Vem vill inte det?

Din signatur är cool och du tar fina bilder. Nu när piratrörelsen är på frammarsch finns det kanske tillochmed hopp om att du kommer att kunna återerövra dina fina texter och bilder (som Google norpat rättigheterna till) och ge ut en receptbok så småningom.

Carolines favoriter sa...

Kära Kapten H, härligt att höra från dig här på bloggen. TACK för dina åsikter - kanske kör jag ett båtmatstema framöver. Only for you. Lite smink och skönhetstips får du stå ut med då och då! :-)

Helene C sa...

Tack för tipset! Ska definitivt kolla in sidan.