fredag 8 januari 2010

Minty liquorice och fredag

Fredag eftermiddag, finns det en bättre tid på veckan? Under de senaste åren har jag haft turen att kunna sluta tidigt på fredagar vilket har känts väldigt lyxigt. Inom de närmaste byter jag jobb och då är jag rädd att jag får lov att snällt sitta kvar lite längre. Nu har den riktiga kylan till och med nått Skåne och jag passar på att få upp värmen med en kopp rykande te. Friggs teer är inte bara fint förpackade, de smakar dessutom riktigt gott. Minty liquorice var lika gott som det låter. Jo, jag gillar söta förpackningar, det piffar vårt gamla 70-tals kök som förhoppningsvis snart byts ut! I bakgrunden skymtar du vår julgran som får lov att stå kvar ett tag till.

1 kommentar:

J sa...

Mmm det med lakrits måste jag prova. Låter lite skeptiskt men säger du att det är gott så...