torsdag 16 juli 2009

Viktigt uppdrag

På söndag döps systersonen och jag har fått ett viktigt uppdrag, nämligen att baka en tårta. Jag har nog bakat max 3 tårtor i mitt liv och är ärligt talat lite nervös för hur jag ska få ihop något liknande som på bilden. Well, jag skulle kunna lägga ribban lägre, men efter att ha surfat doptårtor i flera veckor vill jag verkligen få till den där perfekta tårtan. Nu har jag köpt en skum tårtbotten från Eldorado och sugarpaste (som alla proffs använder istället för marspian) i specialbutiken - ikväll ska jag övningsbaka! På söndag får ni (nog) se resultatet. Obs! Bilden är lånad härifrån.

3 kommentarer:

M sa...

Ja minst en sån fin förväntar Nils sig! ;)

Lisa sa...

Hej Caroline!
Jag la in mitt svar under din fråga i min blogg. Lycka till!
Lisa

Carolines favoriter sa...

Åh tack Lisa!