fredag 17 juli 2009

Blondes have more fun

Jag måste passa på och rekommendera alla fakeblondiner en för mig oumbärlig produkt på sommaren. Sol och salta bad är ingen höjdare för ljusa slingade hår kan jag meddela. Själv gick jag direkt från frisörstolen till en veckas solande på Västkusten för några veckor sedan och kom hem med gult (!) hår. "Vad du är blond", sa en del vänner men nja, den gick jag inte på. Silvershampo från Lóreal fixade mitt hår på ett kick. Och en sak till, köp inte frisörshampo hos frisören, det är oftast mer än halva priset på lookfantastic.com och då du får hem varorna inom en vecka.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Tack för tipset! Även en riktig blondin kan behöva ett silvershampo för att bli av med det gula och tråkiga och se sommarblond ut!!

Carolines favoriter sa...

Ellerhur! Detta funkar verkligen!