måndag 14 december 2009

Wow!




Mycket har hänt sedan sist. Jag har hunnit bli 30. Blivit varmt firad av familj och vänner. Skålat i champagne och blivit bortskämd. Idag låter jag några bilder från Mallorca pynta bloggen. Att resa till Mallorca off season rekommenderar jag varmt. Bodde gjorde vi på ett av de bästa hotell jag någonsin bott på, Hotel Tres som ligger mitt inne i de gamla kvarteren av Palma. Låt mig återkomma med mina allra bästa Mallorcatips för den som vill uppleva det underbara icke-så-turistiga Mallis. Efter många färska fiskar, citronlundar, himmelska vyer över isblått vatten, hissnande berg, lövtunn serrano, oliver, bastubad med utsikt över Palmas imponerande katedral, cafe con leche... är jag förälskad!

2 kommentarer:

Hampus sa...

Men erkänn, lite mysigt att komma hem till de snöblandade regndropparna som iskallt rinner ner för din kind samtidigt som sladdar omkull i snömodden utanför huset... ahh... Skåne om vintern, kan det bli bättre!

J sa...

Nu tycker jag att det är dags för lite julsinpiration här på bloggen! Vad föreslår du inför julbordet??