fredag 30 oktober 2009

Välkommen kära helg

I charmiga Viktoriapassagen ska jag dricka godaste kaffet & äta en macaroon.

Snart firar jag fredag och drar till Götlaborg. Där väntar 100% tjejhäng. Men först ut ett träningspass på SATS med Ebba, därefter AW och imorgon ser jag fram emot shopping, fikor och tjejfest. Ett måste är en fika i Viktoriapassagen - här tänker jag bli nostalgisk, T bodde här när vi träffades och imponerade på mig varje lördagmorgon med lyxkaffe från Da Matteo. Jag unnar en mig skön helg efter några intensiva veckor - nu väntar förändringarnas tid! Glad fredag allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli sååå kul att se dig hjärtat! Vad sägs om att sammanstråla för en drink innan kalaset börjar..?

Kram
Maddie

J sa...

Åh nu blev jag avis på er dinkis.... Ha så kul!/sis hemma i förorten (men CPH och Mariott med lilleman är nog inte fel det heller)

Anonym sa...

Det är du väl värd! Ha en toppenhelg! Mamma