torsdag 3 september 2009

Kökstankar



Huset vi har köpt är från 1965 och är invändigt bobart men i stort renoveringsbehov. Gissa vilket rum jag längtar efter att fixa först. Just det, köket! Jag har nu börjar surfa runt och leta köksinspiration och inser snabbt att det är många val som ska göras. Innan vi går in på design tänker jag förvaring och funktion. Jag vill ha ett klassiskt, vitt (?) kök med massor av förvaring och grymma vitvaror. Funderar på två mindre diskmaskiner istället för en stor, kan det vara något? Kom gärna med idéer!

3 kommentarer:

J sa...

Är det Kvänumkök på bilden? Liknar det vi hade i Torson. De är grymt fina men nog inte billiga...

Carolines favoriter sa...

Japp, Kvänum vill jag minnas att det var. Priser har jag inte ens börjat titta på ännu :-)

Fröken A sa...

Snyggt och snyggt med öppna hyllor så att porslinet syns. Grytor och vin i flöde ser jag i ert kommande kök :)